Учені з Тайваню стверджують, що шопінг є спортом і продовжує життя. Дослідження було проведено на замовлення Національного інституту охорони здоров'я, а його результати були опубліковані в журналі Epidemiology & Community Health.
Під час дослідження, яке тривало 9 років, вчені встановили, що смертність серед людей похилого віку, які ходять по магазинах один раз на тиждень або частіше, на 27% менша показника серед тих, хто уникає відвідування торговельних точок.
Дослідники відзначають також цікаву закономірність: найкраще шопінг впливає не на жінок, які люблять ним займатися, а на представників сильної статі. Чоловіки, які регулярно роблять покупки, помирають на 28% рідше, ніж "мачо", котрі довіряють біганину по магазинах своїм дружинам.
У дослідженні взяли участь 1841 осіб у віці 64 років і старше. Респондентів просили розповісти не тільки про те, як часто вони ходять у магазини і скільки часу вони витрачають на покупки, але і про розмір своїх доходів, фізичний стан, спосіб життя.
Дослідники відзначають, що шопінг також як і ранкова зарядка є різновидом фізичної активності.
Особливу користь організму приносять прогулянки на овочеві та фруктові ринки, а не у великі супермаркети.
Вчені не виключають, що низький рівень смертності серед шопоголіков може пояснюватися енергійністю людини, її характером і темпераментом.
Коментарі