В України поодинокі касири супермаркетів обманюють покупців. Працівники магазинів відмовляються надавати решту в копійках.
Касирка без винятку кожному покупцю готівкою не додавала решту, нібито через брак копійок, розповів у Facebook волонтер Андрій Козак.
"Коли підійшла моя черга, мав сплатити 200 гривень і 30 копійок. Я передав касиру лише 200 гривень, після чого жінка грубим голосом почала вимагати ще 30 копійок. Після цього я дав касиру ще дві гривні, але замість однієї гривні 70 копійок решти отримав лише одну гривню", - написав Козак.
За спостереженням волонтера, приблизно 10 людей не отримали всієї решти.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Посварилися через маску: чоловік застрелив касира в супермаркеті
"Лише одна бабця, яка запитала, де її решта, у відповідь дістала хвилю хамства й обурення, нібито на 80 копійок, стара, не збіднієш, іди звідси", - розповідає Андрій.
Якщо мільйон покупців лише за один місяць недоотримає 70 коп. решти, тоді такі супермаркети матимуть 700 тис. грн надприбутку.
"Копійки вже й не такі мізерні, чи не так? А якщо взяти всі торгові центри, тоді в результаті маємо десятки втрачених мільйонів? Наприклад, можу сказати, що під час кожної оплати готівкою не отримую повної решти", - наголосив Козак.
Проблема браку решти - не тільки проблема продавця, а передусім підстава для його відповідальності.
Підприємства мають забезпечувати наявність у касі банкнот і монет для видавання решти. Брак такої розмінної монети є підставою для притягнення особи до адміністративної відповідальності, що загрожує підприємству штрафом.
Найбільше порушень у супермаркетах стосується товарів, термін придатності яких закінчився. Покупцям варто фотографувати цінники в торговому залі й чеки за сплачені товари. Найчастіше в магазинах ошукують, обраховують, обважують. Наприклад, твердий сир у магазинах продають із пліснявою, хоча термін придатності нормальний. Неправильно чистять ножі. Від цього на харчах з'являється пліснява.
Коментарі