Федеральна антимонопольна служба Росії визнала телевізійну рекламу пива "ПІТ" що порушує вимоги закону "Про рекламу".
Рекламодавцеві - ТОВ "Хейнекен Комерційний Сервіс" - ФАС видала розпорядження про припинення порушення.
На думку експертів ФАС, "в ролику просувається і закріплюється тип чоловічої поведінки, що припускає відверту зневагу сімейними обов"язками, відповідно, в ролику використовується образ поведінки, образливий для сім"ї в цілому, а також для сімейних цінностей, що оберігаються в суспільстві".
Йдеться про рекламу, де твердження "89 відсотків чоловіків не вважають себе винними ні в чому, ні в чому" супроводжується відеорядом, що відображає наслідки різного роду дій (за сенсом ролика - чоловічих), що порушують домашній затишок і порядок: брудні сліди на килимі, зіпсована футбольним м"ячем клумба з квітами, порожній холодильник з крихітними шматочками якихось харчів, повідомляє Лента.ру.
Коментарі