"Укрзалізниця" займається реконструкцією залізничних колій для збільшення швидкості руху.
Про це йшлося на громадських слуханнях роботи "Будівництво і реконструкція залізничної мережі України для збільшення пропускної спроможності і впровадження швидкісного руху потягів" у Дніпропетровському національному університеті залізничного транспорту імені академіка Лазаряна, що відбулися 2 вересня.
"Ця робота дозволяє збільшити пропускну спроможність "Укрзалізниці" і активно впровадити швидкісний пасажирський рух, використовуючи наявну інфраструктуру. Я бачу в цьому не тільки наукову новизну, а й велику економічну важливість для країни", - сказав генеральний директор "Укрзалізниці" Михайло Костюк.
Як зазначив гендиректор "Укрзалізниці", збільшення пропускної спроможності є пріоритетною темою в Програмі розвитку залізничного транспорту України.
Водночас для досягнення швидкісного руху необхідно займатися не тільки інфраструктурою і рухомим складом.
"Україна одержала в спадщину унікальну систему залізничної інфраструктури, де є виключно змішаний рух. При цьому при розміщенні шляхів у межах міст, селищ пряме збільшення швидкості, без додаткових заходів безпеки, неможливе. Навіть маючи технічно облаштовані шляхи і одержавши відповідний пересувний склад, ще необхідна низка заходів для створення швидкісного руху", - сказав Костюк.
Зокрема, потрібно розділити пасажирський і вантажний рух, вирішити питання переїздів тощо.
"Сьогодні в масовому порядку можливо досягнення швидкості 160 км/год. Якщо говорити про більшу швидкість, то це – масова огорожа інфраструктури від населених пунктів, відмова від переїздів на одному рівні і максимальне розділення вантажного і пасажирського руху", - підкреслив гендиректор відомства.
Над роботою "Будівництво і реконструкція залізничної мережі України для збільшення пропускної спроможності і впровадження швидкісного руху потягів" працювали фахівці "Укрзалізниці", Комітету з питань транспорту і зв"язку Верховної Ради України, навчальних закладів і підприємств галузі.
Серед авторів - генеральний директор "УЗ" Михайло Костюк, голова Комітету з питань транспорту і зв"язку Верховної Ради України Володимир Козак, ректорат Державного економіко-технологічного університету транспорту, представники ВАТ "Дніпропетровський стрілочний завод", ТОВ "Колійні ремонтні технології", ВАТ "Каховський завод електрозварювального обладнання" тощо.
Робота "Будівництво і реконструкція залізничної мережі України для збільшення пропускної спроможності і впровадження швидкісного руху потягів" допущена до участі в конкурсі на отримання Державної премії України в галузі науки і техніки в 2010 році.
У липні "Укрзалізниця" визначила двох потенційних постачальників потягів до Євро-2012. Змагатися за українське замовлення будуть польські Pesa і південнокорейська Hyundai. Перші потяги курсуватимуть між містами-учасниками Євро-2012 - Києвом, Львовом, Харковом і Донецьком. Далі швидкісне сполучення розвиватиметься у напрямі Дніпропетровська, Одеси і Луганська.
Коментарі
1