19 липня у Мінтрансі повідомили, що ведуться переговори про кредитування цих закупівель з Експортно-імпортним банком Південної Кореї. Переговори з Hyundai "Укрзалізниця" веде з минулого року.
У перспективі розраховують залучити корейського виробника до спільного виробництва двосистемних електропоїздів на одному з українських заводів.
"У Hyundai вже є технологія виробництва двосистемних електропоїздів, але її потрібно адаптувати до нашої широкої колії. Їхнє використання дозволить скоротити час перебування потягів в дорозі приблизно на 10%", - повідомив керівник аналітичного відділу "Менеджмент консалтинг груп" Дмитро Подтуркін.
Із Hyundai домовляються про відкриття виробництва на Ізюмському тепловозоремонтному або Дніпропетровському вагонобудівному заводах.
Співпраця з Україною, на його думку, вигідна для Hyundai, тому що дозволить компанії заявити про себе в СНД.
"Росія може стати великим клієнтом для Hyundai, оскільки переговори про співпрацю між 'Російськими залізницями' та Siemens зайшли в безвихідь" - наголосив він.
"Електропоїзди Hyundai вважаються продукцією високої якості, але в компанії до цих пір немає електропоїздів, відповідних прийнятим в СНД стандартам колії та габаритами", - прокоментував ситуацію директор Центру політичного і економічного аналізу Олександр Кава.
На його думку, в умовах дефіциту коштів у "Укрзалізниці" більш реальним є проект закупівлі електровозів у Крюківського вагонобудівного заводу.
"Двосистемний електропоїзд коштує близько 30 млн євро, тоді як електровоз і склад пасажирських вагонів обійдеться в $ 16 млн".
Відзначимо, що серед українських водіїв корейські автомобілі займають друге місце в рейтингах продажів.
За матеріалами Коммерсантъ-Украина
Коментарі
3