Інтернет-сленг став комерційно привабливим для інтернет-реклами. У контекстній рекламі на Яндексі за запитом "превед" видаються оголошення відразу 3-х інтернет-магазинів. "Магазінчиг у Медведа" пропонує "подарочгі для красавчегов": футболки і бейсболки із зображенням медведа.
Наступне рекламне оголошення пропонує кросавчегам докомплектуватися трусами з медведом або ще однією футболкою, що продаються в розділі "Адскіє майкі" інтернет-магазина.
За пошуковому запиту "превед" Яндекс видає 1,997 млн веб-сторінок, Rambler - 2,004 мільйона документів, Google - 2,230 млн. За даними Яндекса, на "превед" у липні припало в середньому 30481 пошукових запитів, причому пік популярності припав на 3 липня, за 3 дні до інтернет-конференції з Володимиром Путіном - 88455 пошуковий запит за добу. Докладнішу статистику популярності "преведа" можна знайти на сайті "Преведа".
Третє рекламне оголошення веде на сайт магазина, торгуючого замкнутими в мікрохвильовій печі ведмедями, ведмедями-термінаторами та просто "непристойними ведмедями", повідомляє Обозреватель.
Коментарі