"Путінська" Lada відрізняється від серійного позашляховика особливим забарвленням кузова "під камуфляж", великими колесами, зовнішнім повітрозабором і захисним обважуванням кузова. За словами прем"єр-міністра, "це спеціальна комплектація". "Але не для мене особисто, а вони саме в такій комплектації випускаються серійно", - відзначив Володимир Володимирович.
Як пишуть на інтернет-форумах, ця "Нива" - дійсно дрібносерійний автомобіль "Нива-Рись", який випускається дочірнім підприємством "автоВАЗа" "Бронто". Перша інформація про нього з"явилася на початку цього року. Тоді ж була оголошена і його базова вартість - від 360 тисяч рублів.
Крім того, прем"єр-міністр завжди на особистому прикладі доводив, що російські автомобілі можна і потрібно купувати. Вперше Путін публічно з"явився за кермом вітчизняної машини в 2005 році, коли він прокатав на особистій "Волзі" 1956 року кольору слонячої кістки і з хромованим оленем на капоті президента США Джорджа Буша по своїй підмосковній резиденції Ново-Огарево.
Щоб не осоромитись, куплену незадовго до приїзду високого гостя машину повністю відреставрували і, мабуть, враховуючи нелюбов північноамериканських автомобілістів до "механіки", встановили в 21-у "Волгу" автоматичну коробку передач. Старання не пройшли дарма - весь світ побачив, як президент Сполучених Штатів Америки їде на старому російському (радянському) автомобілі і посміхається.
Наступним "публічним" автомобілем Путіна став "вухатий" "Запорожець" 1972 року випуску. До речі, Джордж Буш, який приїхав до Росії на саміт "Великої вісімки" всього через рік після пам"ятної поїздки на "Волзі", на українській машині їздити навідріз відмовився. Можливо, спільній автомобільній прогулянці двох президентів на "Запорожцеві" перешкодила відсутність автоматичної коробки передач...
ЗАЗ-966 навряд чи був потрібний Путіну в гаражі для підтримки автовиробника з сусідньої України. Замість цього "Запорожець" добре вплинув на імідж свого господаря, виявившись малолітражкою з бідного студентства прем"єра. Як стверджує в своїй книзі "Від першої особи. Розмови з Володимиром Путіним" сам Володимир Володимирович, саме цю машину виграла в лотерею його мама - ще в ті роки, коли майбутній президент і прем"єр-міністр вчився в ЛГУ на третьому курсі. Не дивлячись на те, що сім"я Путіних жила скромно, автомобіль вирішили не продавати і віддали його в користування синові.
Перед камерами Володимир Путін любить їздити не тільки на класичних автомобілях - його часто можна побачити за кермом машин, які російські автозаводи випускають в даний час. Наприклад, ще будучи президентом, Путін майже сім хвилин катався на Lada Kalina під час візиту на Волжський автозавод. А влітку минулого року, вже як прем"єр-міністр, він провів тест-драйв перелицьованого Chrysler Sebring передостаннього покоління, який група ГАЗ тепер виробляє і продає в Росії під назвою Volga Siber.
Звичайна "Калина" президентові сподобалася: "Машинка хороша. Для тих цілей, для яких вона виробляється, дуже непогана машина. Що ви хочете, адже вона коштує менше 10 тисяч доларів". А ось випробуваний пізніше "Сайбер" здався Путіну "жорсткуватим".
Ще один російський автомобіль Путін міг отримати як подарунок до свого 55-річчя, яке святкувалося в 2007 році. Тоді начальство "АвтоВАЗу" вирішило відправити президентові Росії 100-тисячний ВАЗ-2101, який зійшов з конвеєра в 1970 році і на той момент знаходився в музеї автозаводу.
Цей автомобіль сподобався Путіну під час візиту на "АвтоВАЗ", і керівництво підприємства вирішило зробити подарунок високому гостю, який так багато зробив для Волжського автозаводу за час перебування при владі. Від можливого скандалу президента врятувала лише розторопність прес-служби, яка ввічливо відмовилася від дарованої "копійки", зіславшись на те, що згідно із законом вартість службових подарунків не може перевищувати чотирьох тисяч рублів.
За матеріалами Lenta.ru
Коментарі