Психологиня Наталія Борисова розказала, як позбутися залежності від матеріальних цінностях. Вона зазначила, що така залежність не належить до клінічних захворювань, як алкоголізм, але теж може призвести до неприємних наслідків. Борисова сказала, що виробники одягу, автомобілів, прикрас, а особливо фірми, що стали всесвітніми брендами, чудово знають психологію покупця.
"Спеціально навчені люди у великих корпораціях працюють над тим, щоб вплинути на колективне несвідоме, змусити потенційних клієнтів думати не головою, а "йти за емоціями". Жертвами стають насамперед любителі красивих та дорогих речей. Вони бачать брендові товари, втрачають контроль над собою та купляють їх. Все заради придбання відомої "бірки", - пояснила Борисова.
Вона запевнила, що згодом надмірна концентрація на матеріальних цінностях може стати проблемою, яка заважає насолоджуватися життям та почуватися спокійно. Психологиня реаліті "Від пацанки до панянки", яке показує "Новий канал", зауважила, що ліки тут навряд допоможуть.
"Спочатку такій людині важливо зрозуміти, що має проблему, а не заспокоювати себе думкою, що "з усіма так буває". Крім того, добре спрацюють методи, спрямовані на відволікання людини від цього "фетиша". А також інші способи проведення дозвілля, де немає жодної необхідності позувати в гарному одязі або золотих каблучках", - сказала Борисова.
Також психологиня порекомендувала різко обмежити шопінг та контролювати фінанси.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Чорна п'ятниця: добірка комедій про моду і шопінг
"Якщо залежна людина усвідомлює свою проблему і не хоче остаточно загнати себе в яму, їй слід внести серйозні корективи у коло спілкування. Обмежити контакти з тими, хто любить рейди по бутиках. І, навпаки, розширити спілкування з тими, для кого душевне значно важливіше за матеріальне", - додала вона.
Любов до покупок і неконтрольовані витрати можуть визнати психічним розладом. Дослідження провели німецькі науковці з Вищої медичної школи Ганновера. Вони виявили, що в країнах Євросоюзу і Сполучених Штатах за останні 20 років збільшилася кількість шопоголіків.
Коментарі