Вони вимагають грошей. Зарплату їм не виплачують від осені. У понеділок людям таки дали гроші, але лише третину. Робітники вважають, що підприємство на межі банкрутства. Та керівництво авіазаводу від коментарів відмовляється.
Біля банкомата на прохідній Харківського авіаційного заводу черга. Людям перерахували 30% зарплатні. За листопад минулого року.
Організатори акції – члени профспілки заводу – наголошують: це не страйк. Зупинити виробництво не мета – воно й так майже стоїть. За останні два роки підприємство не здало замовникам жодного літака. Кредиторська заборгованість – понад мільярд гривень.
Майже рік ХАЗ без повноважного директора. Від травня, коли порушили карну справу проти тодішнього керівника Павла Науменка, Міністерство промислової політики так і не призначило нового. Нинішній в.о. генерального Степан Федак зустрічатися з пресою і коментувати, чи то акцію протесту на підприємстві, чи то стан виробництва, категорично відмовляється. Чому – пояснюють в обласному управлінні промисловості.
Чиновники вважають: змінювати керівництво підприємства – не панацея. Ефективніше змінити власника – авіазавод нині державний. Або хоча б форму власності. Приміром, утворити акціонерне товариство і частину акцій продати тому, хто в літакобудуванні зацікавлений більше, ніж держава, повідомляє НТН.
Коментарі