Ексклюзиви
пʼятниця, 14 серпня 2009 13:17

Покращувати імідж Абхазії та Південної Осетії буде фахівець з шоу-бізнесу

Покращувати імідж Абхазії та Південної Осетії буде фахівець з шоу-бізнесу

Глава американської піар-компанії Saylor Company, яку уряди Абхазії та Південної Осетії найняли для поліпшення свого іміджу на Заході, виявився колишнім фахівцем з шоу-бізнесу. Як пише в п"ятницю, 14 серпня видання "Комерсант", засновник і керівник Saylor Company Марк Сейлор кілька років тому займався просуванням шоуменів.

За відомостями видання, в 2005 році Сейлор працював в піар-агентстві Sitrick, де і відповідав за розкручування майбутніх зірок індустрії розваг (імена його клієнтів, проте, не називаються). До цього він 20 років займався журналістикою і працював старшим редактором відділу розваг і технологій в Los Angeles Times. Таким чином, поширена раніше інформація про те, що Сейлор нібито займав пост головного редактора Los Angeles Times, виявилася невірною.

Відомості про те, що влада Абхазії та Південної Осетії підписали договір на представлення піар-послуг з Saylor Company з"явилися 12 серпня. Тоді агентство Reuters повідомило, що керівництво республік вирішило удатися до допомоги американської фірми, щоб скоректувати уявлення про себе в очах західних країн. Ці дані підтвердив уповноважений з прав людини в Південній Осетії Давід Санакоєв, який і представив Сейлора як колишнього головного редактора Los Angeles Times.

Санакоєв також розповів про те, що контракти з Saylor Company були укладені ще в червні, а в липні вони були зареєстровані в Департаменті юстиції США. Уповноважений з прав людини відзначив, що думка іноземців Абхазії та Південної Осетії, незалежність яких поки визнали тільки Росія і Нікарагуа, що склалося після конфлікту в серпні 2008 року, є неправильною.

Південна Осетія попросила Saylor Company, яка була утворена в 2007 році, нагадати "світу про жорстокий напад грузинських військ на мирне населення в серпні", а також розповісти, як "Росія врятувала цивільне населення Південної Осетії" і "затвердити в міжнародному сприйнятті безповоротність незалежності від Грузії". Абхазька сторона замовила у фірми Сейлора проведення кампанії, націленої на пояснення "кроків Абхазії, що здійснюються для побудови власної демократії" і обґрунтування необхідності присутності російських військових на своїй території.

За годину роботи з Абхазією і Південної Осетії Saylor Company братиме від 165 до 550 доларів. Послуги, які надаватимуться безпосередньо в зоні конфлікту, обійдуться удвічі дорожче. За умовами операції, Saylor Company зароблятиме 30 тисяч доларів на місяць. При цьому кошти на розкручування республік будуть виділені з бюджету РФ.

З посиланням на думку експерта "Комерсант" пише, що компанія Марка Сейлора не є великим агентством, що зарекомендувало себе. Видання підкреслює, що у фірми немає великого досвіду роботи із зарубіжними країнами - за межами США вона співпрацювала тільки з урядовими відомствами Ефіопії та ОАЕ.

Між тим, міністр закордонних справ Абхазії Сергій Шамба розповів в бесіді з "Независимой газетой", що не знає про операцію з Saylor Company. "Немає нічого такого... Я не чув про договір з Saylor Company - ймовірно, знову фантазії. Reuters повідомило? А осетини що говорять із цього приводу?.. Ні, я особисто не знаю", - цитує видання главу абхазького МЗС. Представник південноосетинської сторони, надзвичайний і повноважний посол РФ в Південній Осетії Дмитро Медоєв, також заявив, що не обізнаний про контракт з американською фірмою.

Як скоро Saylor Company приступить до роботи в республіках, поки не повідомляється. Коментарів самого Марка Сейлора також не було, повідомляє Lenta.ru.

Зараз ви читаєте новину «Покращувати імідж Абхазії та Південної Осетії буде фахівець з шоу-бізнесу». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 1
Голосування Як ви облаштовуєте побут в умовах відімкнення електроенергії
  • Придбали додаткове обладнання для оселі задля енергонезалежності
  • Добираємо устаткування та готуємося до купівлі
  • Не маємо коштів на таке, ці прилади надто дорогі
  • Маємо ліхтарі та павербанки для заряджання ґаджетів, нас це влаштовує
  • Певні, що незручності тимчасові і незабаром уряд вирішить проблему браку електроенергії
  • Наша оселя зі світлом, бо ми на одній лінії з об'єктом критичної інфраструктури
  • Ваш варіант
Переглянути