Суди відхиляють позови пасажирів, які постраждали через часті поломки експресів Hyundai. Так, вже два таких позови відхилені на підставі того, що у пасажирів не було переконливих доказів їх присутності на рейсі - квитки не були іменними, пише "Комерсант-Україна".
Напередодні Солом'янський райсуд Києва відхилив позов юриста Української Гельсінської спілки з прав людини Максима Щербатюка, постраждалого через поломку швидкісного поїзда "Інтерсіті +" (експреси Hyundai Rotem) у жовтні минулого року. Днем раніше цей же суд залишив без розгляду аналогічний позов іншого пасажира.
У січні юрист Олександр Онищенко заявляв, що через запізнення поїздів Hyundai і незручностей, завданих пасажирам під час подорожі, в Укрзалізницю за компенсаціями на загальну суму 47 тис. грн звернулися близько 400 осіб.
Однак жодна заява не була задоволена - в Укрзалізниці посилалися на відсутність нормативу про порядок відшкодування. Після цього ряд пасажирів подав на адміністрацію до суду. Основним аргументом представників Укрзалізниці та Українською залізничної швидкісної компанії на суді була неможливість позивача довести факт своєї присутності на конкретному рейсі.
Представник Укрзалізниці Костянтин Астрюхін заявив, що без відповідних штампів і доказів позов безпідставний.
"Ми заперечуємо те, що він (позивач Щербатюк) був пасажиром", - заявили в Укрзалізниці.
У позові Щербатюка зазначалося, що поїзд Харків-Київ зламався через півгодини після відправлення. Потяг відтягнули в поле і там пересадили пасажирів на інший потяг, який прибув до Києва із запізненням на 3 год 40 хв. Весь цей час пасажирам не пояснювали причин затримки.
"Потяг при цьому не опалювався, а пасажирам не надали гарячих напоїв", - розповів Щербатюк.
На київському вокзалі пасажирам експреса не вдалося отримати компенсацію за затримку і зміну класу поїзда. По-перше, в жовтні ще не був прийнятий порядок відшкодування шкоди за запізнення Hyundai Rotem (він не розроблений до цих пір). По-друге, на квитках не було відповідних відміток, що підтверджують поломку поїзда і присутність пасажира на рейсі. Скласти акт про поломку і проставити у квитках пасажирів необхідні штампи повинні були провідники або начальник рейсу,
Проте за весь час подорожі поговорити зі стюардами або начальником поїзда було неможливо - вони уникали спілкування з пасажирами і нікому нічого в квитках не відзначали.
Коментарі
25