Понеділок, 10 листопада 2008 09:59

Опублікований список найдорожчих російських брендів

Опублікований список найдорожчих російських брендів
Агентство Interbrand в черговий раз опублікувало щорічний список 40 найдорожчих російських брендів. Лідером рейтингу, як і в 2007 році, став бренд "Билайн", вартість якого складає близько 7,43 мільярдів доларів, пише газета "Комерсант". За рік торгова марка подорожчала на чотири відсотки.

На другому місці - МТС (6,9 мільярда доларів). Вартість бренду виросла на 19 відсотків. Третій рядок займає пиво "Балтика" (2,4 мільярда доларів). Ця торгова марка підвищилася в ціні на дев"ять відсотків.

Найсильніше за рік знизилася вартість пивного бренду "Арсенальне" (мінус 18 відсотків - до 294 мільйонів доларів) і "Ярпиво" (мінус 14 відсотків - до 213 мільйонів).

Видання відзначає, що на тлі фінансової кризи знижується вартість банківських брендів. З п"яти представлених в російському топ-40 банківських брендів Банк Москви подешевшав на два відсотки до 273 мільйонів доларів, Альфа-банк - на чотири відсотки до 380 мільйонів. "Російський стандарт" втратив п"ять відсотків до 219 мільйонів. В той же час вартість бренду ВТБ залишилася незмінною, а торгова марка Ощадбанку подорожчала на один відсоток до 401 мільйона доларів.

Щоб потрапити в список найдорожчих брендів 2008 року, торгова марка повинна була коштувати не менше 76,8 мільйона доларів. Минулого року цей ліміт складав 69,7 мільйона доларів.

Зараз ви читаєте новину «Опублікований список найдорожчих російських брендів». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише авторизовані користувачі

Погода