На другому місці - МТС (6,9 мільярда доларів). Вартість бренду виросла на 19 відсотків. Третій рядок займає пиво "Балтика" (2,4 мільярда доларів). Ця торгова марка підвищилася в ціні на дев"ять відсотків.
Найсильніше за рік знизилася вартість пивного бренду "Арсенальне" (мінус 18 відсотків - до 294 мільйонів доларів) і "Ярпиво" (мінус 14 відсотків - до 213 мільйонів).
Видання відзначає, що на тлі фінансової кризи знижується вартість банківських брендів. З п"яти представлених в російському топ-40 банківських брендів Банк Москви подешевшав на два відсотки до 273 мільйонів доларів, Альфа-банк - на чотири відсотки до 380 мільйонів. "Російський стандарт" втратив п"ять відсотків до 219 мільйонів. В той же час вартість бренду ВТБ залишилася незмінною, а торгова марка Ощадбанку подорожчала на один відсоток до 401 мільйона доларів.
Щоб потрапити в список найдорожчих брендів 2008 року, торгова марка повинна була коштувати не менше 76,8 мільйона доларів. Минулого року цей ліміт складав 69,7 мільйона доларів.
Коментарі