Вранці 19 липня стався технічний збій у системі обслуговування клієнтів оператора "Нова пошта".
Клієнти не можуть оформити відправлення посилок. Про це компанія повідомила у Facebook.
Там зазначають, що збій пов'язаний із деякими програмними оновленнями.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: У Google стався масштабний збій
"Причини вже зʼясовані. Роботу буде відновлено найближчим часом. Як тільки піднімемось - обовʼязково проінформуємо", - запевнили в компанії.
Окрім того, про технічний збій в роботі повідомив Sense Bank.
"Цифровий банк зараз переживає незаплановану технічну перерву. Ми активно працюємо над відновленням усіх сервісів і докладаємо максимум зусиль, щоб повернути їх до ладу якнайшвидше", - йдеться у повідомленні.
Фіксують також збої в роботі Vodafone і Monobank.
Користувачі мобільного оператора повідомляють, що не можуть зателефонувати. А в Monobank неможливо створити "Банку".
У травні в мобільному застосунку Monobank стався збій, фіксували проблеми у всіх операціях.
Мобільний застосунок Monobank перестав завантажуватися, не працювала авторизація. Дехто також фіксував проблеми з транзакціями.
Коментарі