Стрімінговий сервіс Netflix вирішив відкрити роздрібні магазини під назвою Netflix House.
Там продаватимуться товари за мотивами популярних шоу платформи. Про це повідомляє Bloomberg.
У закладах пропонуватимуться страви та живі виступи, зокрема, засновані на серіалі "Гра в кальмара" (Squid Game). У магазинах також будуть мистецькі інсталяції, які відображатимуть тематику серіалів.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Netflix вирішив запустити реаліті-шоу по серіалу "Гра в кальмара": переможець стане мільйонером
У власному ресторані подаватимуться страви й напої з реаліті-шоу про їжу.
Перші заклади планують відкрити у США, а потім поширити по всьому світу. Netflix пояснює такий крок бажанням занурити своїх клієнтів у світ їхніх фільмів і телешоу.
Раніше компанія вже проводила pop-up для відсвяткування деяких шоу. Деталі щодо меню та локацій ще невідомі.
Стрімінговий сервіс Netflix планує підвищити ціни на підписку за кілька місяців після закінчення страйку акторів.
Ціни можуть зрости на кількох ринках у всьому світі, перш за все у США та Канаді. Про це повідомляє The Wall Street Journal.
За останній рік вартість підписки без реклами в основних стрімінгових сервісів зросла приблизно на 25%, оскільки сервіси намагаються вийти на прибутковість та спонукають клієнтів, які орієнтуються на ціну, переходити на рекламну версію підписки.
Коментарі