четвер, 11 грудня 2008 14:46

Названа найгірша телереклама 2008 року

Гайгіршою телевізійною рекламною кампанією 2008 року журнал Campaign визнав кампанію Gillette за участю трьох зірок світового спорту: тенісиста Роже Федерера, гольфіста Тайгера Вудса і футболіста Тьєррі Анрі.

Оскільки журнал видається у Британії, то він оцінює тільки ту рекламу, яку показують в цій країні. Проте реклама Gillette за участю спортивних зірок відома і українцям, оскільки вона транслювалася по російських телеканалах.

Campaign відзначає, що залучення таких зірок як Вудс, Анрі і Федерер могло обійтися Gillette в мільйони фунтів, проте рекламщикам все одно не вдалося зробити вдалу рекламу.

Решта рекламних кампаній, які увійшли до десятки гірших за версією Campaign, невідома українцям. Зокрема, в список потрапили рекламні ролики мережі магазинів оптики Specsavers, виробника продуктів харчування Country Life, мережі готелів Premier Inns і автомобілів Renault, повідомляє Лента.ру.

Зараз ви читаєте новину «Названа найгірша телереклама 2008 року». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 1
Голосування Як ви облаштовуєте побут в умовах відімкнення електроенергії
  • Придбали додаткове обладнання для оселі задля енергонезалежності
  • Добираємо устаткування та готуємося до купівлі
  • Не маємо коштів на таке, ці прилади надто дорогі
  • Маємо ліхтарі та павербанки для заряджання ґаджетів, нас це влаштовує
  • Певні, що незручності тимчасові і незабаром уряд вирішить проблему браку електроенергії
  • Наша оселя зі світлом, бо ми на одній лінії з об'єктом критичної інфраструктури
  • Ваш варіант
Переглянути