У Закарпатській області продовжують удосконалювати технології ремонту доріг. Тепер дорожні ями почали "латати" сумішшю багна та щебеню - таку "прогресивну" технологію застосовують на об'їзній дорозі Ужгорода. Шляховики спочатку мітлою вимітають воду з ями, а потім засипають її сумішшю болота та щебеню.
Для більшої "надійності" утрамбовують все це пристосованою металевою рейкою, а у гіршому випадку - просто пострибають зверху і все. На зауваження про такий спосіб ремонту реагують спокійно: "А що? Якщо наказ є, то можна так робити. Ми тільки виконавці, а замовник - служба автомобільних доріг області ".
Варто зазначити, що вже через годину після цього "ремонту" на тому ж місці знову з'явилися ями. Машини просто розтягнули глину з щебенем по всій трасі.
На прес-конференції 5 березня губернатор Закарпатської області Олександр Ледида запевнив, що до кінця березня дороги в краї будуть приведені в порядок. Наприкінці лютого прем'єр-міністр Микола Азаров заявив, що Закарпатська область в числі тих, які використали на ремонт доріг лише 60-70% субвенцій.
Раніше "Новий Регіон" повідомляв, що в місті Горлівка Донецької області дорожники закладають ями цеглою, а в Запоріжжі для цих цілей пристосували тротуарну плитку. При цьому заступник губернатора Запорізької області Петро Гончарук під час селекторної наради з головами районів висловив переконання, що досвід нової технології обласного центру необхідно перейняти й іншим територіям регіону.
Коментарі
7