Вчора витягнули з води тіла восьми загиблих, а 17 тіл було знайдено в суботу і неділю. Рятувальникам належить ще знайти 204 пасажирів.
Тіла пасажирів були знайдені за 640 кілометрів на північний схід від архіпелагу Фернанду-ді-Норонья і за 70 кілометрів від того місця, звідки лайнер надіслав останній сигнал.
Окрім тіл, військові витягнули з води великий фрагмент хвостової частини аеробусу, який, на думку експертів, може стати джерелом цінної інформації при розслідуванні причин трагедії.
За словами представника ВВС Бразилії Генрі Муньоса, знайдений фрагмент допоможе полегшити завдання виявлення "бортових самописців", оскільки вони знаходилися саме в хвостовій частині літака.
Нагадаємо, "чорні ящики" запрограмовані на те, щоб посилати сигнали протягом 30 днів.
Міністр оборони Бразилії Нельсон Жобім попереджав, що відшукати бортові самописці літака компанії Air France буде вкрай непросто через глибину океану, і, можливо, "чорні ящики" так ніколи і не будуть виявлені.
"Характер пошкоджень цього фрагменту наштовхує дослідників на думку, що літак почав розвалюватися ще в повітрі, що підтверджує первинну версію.
На цьому фрагменті немає жодного сліду пожежі, що виключає припущення про те, що на борту літака стався вибух і потім спалахнув вогонь", - уточнив він.
Між тим з"явилася версія, згідно з якою причиною катастрофи літака могла стати несправність приладів вимірювання швидкості. За неофіційними даними, експерти, які займаються розслідуванням катастрофи, перевіряють версію про збій саме цих систем.
Раніше Air France вже заявила про намір прискорити процес заміни датчиків швидкості на літаках Airbus, що належать авіакомпанії.
Представники Air France підтвердили, що ще в травні минулого року були відмічені випадки "втрати інформації про швидкість польоту" на рейсах, що виконуються літаками А330 і А340.
Проте, за словами експертів, дуже рано заявляти про те, що причиною аварії літака стали саме невірні показники датчиків.
Зараз фахівці вивчають знайдений фрагмент хвостової частини літака.
Для забезпечення пошукової операції задіяні більше 820 бразильських військових - 570 людей особового складу ВМС і 250 - ВПС. Окрім п"яти кораблів ВМС Бразилії, в ній бере участь французький фрегат, а з повітря підтримку надають 14 літаків - 12 бразильських і два французьких. Сюди ж прямує і французький атомний підводний човен "Емерод" (Смарагд). Його сучасна система виявлення може надати серйозну допомогу у пошуках бортових самописців лайнера на дні океану.
Літак A-330, що прямував з Ріо-де-Жанейро до Парижу, пропав з радарів рано вранці в понеділок, коли пролітав над Атлантикою. Відомо, що перед цим він потрапив в зону турбулентності і надіслав сигнал про неполадки з електрикою, повідомляє Полит.ру.
Коментарі