Традиційно перед Новим роком і Різдвом оператори мобільного зв"язку змагаються в "роздачі слонів". Абонентам пропонуються всілякі акції й розваги. Цей рік не став виключенням.
Так, молодіжний оператор "Djuice" пропонує завантажувати новорічні й різдвяні мелодії в мобільні телефони, при цьому абонентам доведеться розщедритися на 5 грн за кожну мелодію.
Його найближчий конкурент "Jeans" зробив більш прагматично й запровадив стартовий пакет, у якому перші 3 хвилини в день безкоштовні (без плати за з"єднання) при дзвінках всередині мережі.
У свою чергу life:) пропонує користувачам здійснити підключення під час новорічної акції й одержати в подарунок... ще один пакет life:), але вже з годинниками на додачу.
А наймолодший на українському ринку оператор "Beeline" вирішив одягти своїх абонентів напередодні зимових холодів. За поповнення рахунку абонентам пропонуються (залежно від суми) рукавиці, шапки, шарфики й навіть светри.
Такі метри мобільного ринку, як UMC й "Київстар", обмежилися введенням нових тарифних планів. Перший - увів два "різдвяних" й один новий бізнес-пакети, другий - оголосив про введення нового тарифного плану для контрактних абонентів, повідомляє Українська правда.
Коментарі