Міське міні-авто розробляють Київський мотоциклетний завод і підприємство "Аріан" у Фастові Київської області.
Дослідний зразок "Аріан" показали на виставці "Мотошоу-Україна-2010". Шасі та рама кузова зроблені зі сталевих труб. Дах, передня та бічні панелі — з пінопласту, вкритого скловолокном. За сидіннями, із середини салону видно двигун. Розробники поставили чотиритактний мотор від мотоцикла "Дніпро МТ-10". Він розганяє дослідний зразок до 95 км/год. На 100 км міської дороги споживає 6 л бензину.
Панель приладів, тумблери — з деталей 1960–1970 років минулого століття. Двоє дверей відкриваються вгору, вздовж кузова. Вони зроблені з оргскла, закріпленого на вузькій рамці. Верхня частина дверної пройми — відкрита. Лобове скло — теж із оргскла.
— Коли робитимемо серійну версію, ставитимемо скло триплекс, — обіцяє Михайло Лавриненко, 78 років, технічний директор заводу. — Якщо встановити імпортний карбюратор, споживання пального знизиться до 4,5 літра. Серійна версія матиме двигун спереду.
"Аріан" — шостий концепт-кар мотоциклетного заводу. Початок виробництва запланований на кінець цього року. Міні-авто коштуватиме $2000–2500. Розробники обіцяють випускати до тисячі машин на рік.
Міні-авто "Тата Нано" такої самої вартості випускають в Індії з 2009-го. Воно вміщає чотирьох пасажирів. Двигун споживає 2,2 л пального на 100 км. Поки що цей автомобіль продають лише в Індії. Щороку випускають понад 100 тис. легковиків.
Коментарі
3