Столична підземка, передчуваючи підвищення тарифів на проїзд, вирішила "злегка змінитися". Зокрема, повернутися до старих жетонів і відмінити магнітні проїзні.
"Ми сподіваємося, що кияни зрозуміють зручність користування безконтактною картою, і зменшимо кількість жетонів", - говорить голова прес-служби підземки Надія Шумак. Проте повністю відмовлятися від звичних "кругляшек" ніхто не збирається — їх залишать, наприклад, для гостей міста. Зникнуть незабаром і звичайні магнітні картки, які зараз використовують як проїзні, — їх поступово вилучатимуть з ужитку. Вже цього місяця, по словах метрошників, їх зробили на 20% менше звичайного. Проїзні ж переведуть на ті ж безконтактні картки. Єдина проблема — картки поки не будуть іменні, тому втрачати їх не рекомендують. Втім, якщо такий проїзний "заглючить", його обміняють на новий, проте, якщо його зламають, доведеться купувати новий. Турнікети оновлюватимуть найближчим часом, паралельно з переходом на безконтактні карти.
Обіцяють розібратися і з тиснявою. Як заявив начальник підземки Петро Мірошников, метрополітен просить вузи і крупні підприємства змінити початок занять і роботи, щоб розвантажити час пік. Це, за словами чиновників, розвантажить підземку на 10%. Щодо чуток про цілодобову роботу метро, їх не підтвердили — по словам Мірошникова, підземка не може працювати в нічний час, оскільки тоді більше 3 тис. чоловік займаються ремонтами дорожнього господарства, засобів сигналізації, зв"язки і так далі.
Крім того, метро будуватиметься. Теремківська лінія поки стоїть: щит потрапив у складну гідрогеологічну установку і поки вирішується, як "буритимуть" тунелі далі. Не дивлячись на це, самі станції ушляхетнюють повним ходом — "Деміївська", наприклад, майже готова. Крім того, вже оголошений тендер на проект продовження вітки — споруду станцій "Виставковий центр", "Іподром" і "Одеська площа". До кінця року обіцяють оголосити тендер на продовження будівництва.
Крім того, до 2012 року обіцяють побудувати метро на Троєщину (Подольсько—Вигурівська лінія), яку вважають єдиним виходом з напруженої транспортної ситуації на Лівому березі, — тут поки заважає незавершений Подольсько—Воскресенський мостовий перехід. Метробудівці обіцяють встигнути, якщо не буде проблем з фінансуванням. Ще з новинок — продовження Подольсько—Вигурівської лінії у бік аеропорту "Жуляни" і далі, до Окружної дороги (район села Гатне), проте спочатку цю вітку виведуть на Троєщину, а потім вже — на Солом"янку. За термінами це повинно відбутися до 2020 року, повідомляє 4post.com.ua
Коментарі