12 жовтня у київському кінотеатрі Планета Кіно нагородять переможців VI фестивалю соціальної реклами Molodiya Festival'17. Глядачам покажуть найкращу українську та світову соціальну рекламу, вхід вільний.
- Тематика робіт, традиційно, різноманітна: зміни клімату та збереження довкілля, впровадження інновацій, медична реформа, реабілітація ветеранів, етичне ставлення до тварин. Чимало реклам буде про велокультуру та переваги велосипеда, як транспорту. Мета кожного з таких роликів — запропонувати механізм вирішення проблеми, що, власне, і має робити соціальна реклама, — кажуть організатори.
У журі фестивалю — українські та європейські рекламісти: Олександр Смірнов (Tabasco), Ярослав Сердюк (Banda), Влад Галяпа (Provid), Максим Назаров (Publicis Ukraine), Олексій Морозов (HAVAS Digital Kyiv), Гліб Петров (Madcats Agency) та інші.
- Мета фестивалю — не просто показати класні ролики, роздати дипломи і розбігтися по домівках, ми хочемо змінювати нашу країну. Тому вимоги до конкурсних робіт високі. В них нема заяложених штампів, затертих до дір кліше, шкільної дидактики. Соцреклама влучна, дотепна, смілива, щира, — коментує співзасновниця фестивалю Наталя Шевчук.
Найкращі ролики отримають грошові винагороди та ротацію у мережі кінотеатрів Планета Кіно.
На фестивалі також покажуть спеціальну позаконкурсну програму від Golden Drum — міжнародного фестивалю, який щорічно проходить в Любляні, Словенія.
У програмі також воркшопи від представників топових рекламних агенцій.
Перегляд шортлиста і церемонія нагородження: 12 жовтня, 19:00, Планета Кіно (проспект С. Бандери, 34В)
Вхід вільний, за попередньою реєстрацією.
Коментарі