Укрзалізниця запустила продаж квитків через чат-боти у Viber і Telegram.
З 1 жовтня пасажири зможуть купувати квитки за допомогою месенджерів на всі поїзди далекого прямування, зокрема на швидкісних і регіональних маршрутах, повідомляє пресслужба компанії.
У чат-ботах доступні функції:
- продажу й повернення квитків;
- замовлення харчування;
- розкладу руху;
- інформування про прибуття, запізнення поїзда й номер колії;
- онлайн-табло.
Також додали можливість оцінити якість поїздки, чистоту вагона й рівень сервісу провідника.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Укрзалізниця запускає новий потяг: куди та як курсуватиме
За перше півріччя 2021-го Укрзалізниця зазнала збитків на 1,4 млрд грн. Втрати пов'язують зі зменшенням обсягів перевезень. Щоб виправити фінансовий стан, залізничники не підвищуватимуть різко вартість квитків на потяги. Компанія має зосередитися на вантажних перевезеннях, щоб заробляти гроші.
Коментарі