Ексклюзиви
понеділок, 02 серпня 2010 11:24

Хто влаштував паливну кризу на Сумщині?

 

Ситуація з паливною кризою в Сумській області стала основою сюжетів центральних телеканалів. Телевізійники показують закриті автозаправки і довгі черги з машин там, де заправки працюють. Окремі експерти говорять про те, що кризу нібито організували власники автозаправок, бажаючи таким чином перешкодити перевіркам податкової адміністрації. Хто ж винен насправді? Про це ми запитали директора підприємства "Суминафтосервіс", одного з співвласників мережі заправок в Сумській області Євгена Сидоренко.

Планові податкові перевірки на наших підприємствах проводилися раз на рік відповідно до закону, бували й позапланові. Бували зауваження, траплялися донарахування ... І нам за результатами перевірок видавалися ув'язнення, що ніяких претензій до нас немає. Але по одному підприємству близько року тому податкова адміністрація надала нам акти про те, що ми нібито приховуємо податки. Ця процедура судових розглядів тривала досить довго, скелет у шафі податкової лежав близько року, проходили тяжби, але відритого і гострого конфлікту не було. 14 липня у нас в офісах був зроблений досить жорсткий обшук, як нам пояснили, "у рамках кримінальної справи".

Так от, "в рамках кримінальної справи" у нас на підприємствах вилучили все. Навіть папери, що не належать до кримінальної справи. У рамках слідства вилучили всі печатки, більшість штампів, всю бухгалтерську документацію, яка до цієї справи не має відношення.

Ми говорили слідчому, що такими діями він може перешкоджати законній роботі АЗС. Ну не може підприємство вести господарську діяльність, якщо немає печатки, касових книг, журналів руху нафтопродуктів і так далі.

Я питаю: ви що, спеціально блокуєте нам роботу? У відповідь чую: нічого не знаємо, все проходить в рамках кримінальної справи.

Після цього почали блокувати нам рахунки.

Коли постачальники проаналізували ситуацію, зіткнулися з тим, що рахунки заблоковані, природно, відмовили нам у поставках палива.

Я хочу підкреслити: ми не припинили відпускати паливо за раніше взятими зобов'язаннями. Ми відпускаємо паливо за талонами і так званим скретч-картками, якими користуються всі установи, машини швидкої допомоги, лікарні, обленерго і так далі. Ми зробили все можливе, щоб не заблокувати роботу держпідприємств, і виконуємо свої зобов'язання.

Весь наступний тиждень з 15-го числа ми відповідаємо на питання слідства. Але потім справа пожвавлюється, у нас починають вилучати проби на заправці, нібито для того, щоб перевірити якість палива. Ми говоримо, добре, беріть. Минає час, знову починають брати проби. Перевірили. Але у нас є сертифікати якості. Минає час, у нас вилучають всі сертифікати та паспорти якості з заправок. Опечатали спочатку чотири, потім шість заправок. Ми припускаємо, що далі вони можуть заблокувати всю мережу АЗС у рамках кримінальної справи. Ми пишемо скарги, написали в АМК, міськпрокуратуру, відповіді немає. Нам тільки дорікають, що ми, мовляв, блокуємо роботу.

Через чотири дні нас викликали і віддали п'ять печаток. Але рахунку не розблокували, не віддали жодного пакета первинної документації. При цьому викликають в обладміністрацію і вимагають розпочати роботу.

Захотіли і забрали гроші, ще й звинуватили у всіх гріхах.

Розмовляла Олена Мігачева

За матеріалами УНІАН

Зараз ви читаєте новину «Хто влаштував паливну кризу на Сумщині?». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 79692
Голосування Підтримуєте введення біометричного контролю на кордоні з РФ?
  • Підтримую. Тепер потрібно заборонити українцям їздити в Росію
  • Ні, нічого не дасть крім черг на кордоні
  • Потрібно вводити візовий режим
  • Краще заборонити росіянам в'їзд в Україну
  • Це нічого не дасть. Злочинці з РФ все рівно знаходитимуть способи потрапити в Україну
  • Досить повністю припинити транспортне сполучення з РФ
  • Сумнівне рішення. Такий контроль ще більше провокуватиме Росію. Можливе загострення на Сході
Переглянути