Ринок алкогольної продукції в Росії заповнений на 84%, заявив глава Федеральної митної служби (ФТС) Андрій Бельянінов. За його даними, ситуація з дефіцитом імпортного алкоголю через заміни акцизних марок стабілізується.
На думку Бельянінова, відсутність спиртного на прилавках магазинів "не дуже сильно вплинула на вітчизняного споживача". Проте, глава ФТС визнав, що "кампанія по заміні акцизних марок реалізовувалася погано".
Термін дії акцизних марок закінчився 1 липня 2006 року. Але донині компанії не встигли перейти на нові акцизи, оскільки їх просто не було. Щоб стабілізувати ситуацію на ринку, уряд прийняв рішення продовжити термін дії старих марок до 29 грудня 2006 року.
За 2006 рік на російському алкогольному ринку було відразу декілька криз.
На початку року дефіцит спиртного був викликаний нестачею акцизних марок нового зразка, але вже у вітчизняних виробників. А в серпні збій у державній системі обліку алкоголю паралізував оптові постачання товару, повідомляє Lenta.ru.
Коментарі