Організація швидкісного руху на залізницях України потребує значних інвестицій, а тому є проектом далекої перспективи. Про це вчора на прес-конференції в Міністерстві транспорту та зв"язку повідомив Генеральний директор "Укрзалізниці" Володимир Козак.
- Той, хто вам розповідає, що у нас найближчими роками підуть поїзди зі швидкістю 200 км/год, - це блеф. Сьогодні потяги можуть йти 140 км/год на окремих ділянках, але це не вирішення питання – на окремій ділянці – 140, на іншій – 60, - говорить Козак.
Турбота залізничників про найголовнішу складову – безпеку руху – не дозволяє поставити на старі рейки вагони і прискорити їх рух до 200 км/год. Фахівці наголошують, що для впровадження швидкісного руху поїздів необхідно підготувати всю залізничну інфраструктуру, а це, як відомо, не лише колії.
- Що таке швидкісний рух? Швидкісний рух у всьому світі будується окремо від вантажних перевезень. Для цього необхідна інша локомотивна тяга, зовсім інший вагон. Для цього необхідно збудувати зовсім інші колії, щоб не було переїздів. Це зовсім інші радіуси кривих. Це серйозні шляхопроводи, розв"язки, на які необхідно витрачати мільярди доларів, - наголосив гендиректор "Укрзалізниці".




















Коментарі