понеділок, 12 грудня 2011 09:31

Коста-ріканський краб вирощує їжу на своїх лещатах

У коста-ріканського краба, який від природи має волохаті клешні, біологи виявили досить цікаву здатність. Виявляється, "хутро" не просто прикраса - на своїх "лапах" ракоподібний вирощує для себе обід.

Незвичайну істоту вперше виявили 2005 року поблизу берегів Чилі. Тоді біологи знайшли вид тварин, який назвали Kiwa hirsute, пише Nature. Цього разу також ніяких спеціальних пошуків не велося. Учені досліджували місця виходу метану і сірководню з-під поверхні океанського дна.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Рибалки спіймали краба із зовнішністю "Хижака"

Біля одного з них, розташованого на кілометровій глибині, вони випадково побачили 9-сантиметрового краба з волохатими клешнями, який розмахував ними в потоці газу.

У прес-релізі університету Орегона вчені пишуть, що їх неабияк здивував дивний "танець" тварини. Спочатку вони вирішили, що таким способом ракоподібний відлякує від себе можливих супротивників і хижаків.

Біологи провели додаткове дослідження. Виявилося, що основною їжею краба дійсно є бактерії, а не фотосинтезуючий планктон. "Ми показали, що ізотопи вуглецю, знайдені в тілі краба, відповідають мікроорганізмам, які отримують енергію, не використовуючи сонячне світло", - розповідає Ендрю з університету Орегона.