Це поглинання стане одним з найбільш незвичайних на ринку фастфуда в США через істотну різницю в ринковій капіталізації компаній. Річ у тому, що ринкова вартість Triarc складає 578,88 мільйона доларів, а капіталізація Wendy"s - 2,21 мільярда доларів. За умовами операції, Wendy"s збереже свій бренд і функціонуватиме, як самостійний підрозділ.
Мережа Wendy"s включає близько 6700 ресторанів швидкого харчування. Прибуток компанії в 2006 році склав 2,439 мільярда доларів. Нельсон Пельц протягом двох років намагався придбати Wendy"s. Своя згода на поглинання з боку Triarc в Wendy"s пояснюють все більш жорсткою конкуренцією з боку лідерів ринку - Mcdonald"s (31000 ресторанів в США) і BurgerKing (11200 ресторанів в США).
Triarc відома в Сполучених Штатах, як материнська компанія мережі ресторанів фастфудаArby"s. Ця мережа включає близько 3200 закусочних на території США і Канади. У лютому 2006 року компанія привернула до себе увагу ЗМІ, коли найпершою зі всіх мереж фастфуда оголосила про те, що в її страви не входять штучні добавки, повідомляє Bloomberg.
Коментарі