Федеральна антимонопольна служба (ФАС) зацікавилася телевізійним рекламним роликом компанії Pepsi, де соліст групи "Звєрі" Роман Білик пізно увечері голосно співає на даху пісню "Райони Квартали".
Згідно з даними ФАС, ролик порушує 5 статтю закону про рекламу, де сказано, що реклама не повинна спонукати до здійснення протиправних дій. В даному випадку учасники ролика шумлять пізно ввечері, що суперечить закону про порушення спокою громадян і тиші в нічний час.
У самій Pepsi підтвердили, що вже отримали запит від ФАС, але не згодні з думкою антимонопольщиків.
- Перед тим, як вийти, ролик проходив юридичну експертизу, - заявив віце-президент по зовнішніх зв"язках російського відділення PepsiCo Олександр Шальнєв.
Несправедливими претензії ФАС назвав також і продюсер групи "Звєрі" Олександр Войтинський.
В той же час у ФАС повідомили, що якщо провину компанії доведуть, то їй загрожує штраф від 400 до 5 тисяч МРОП (мінімальний розмір оплати праці) і зняття неналежної реклами.
На початку 2000-х років по різних телеканалах крутився ролик батончика "Фінт". У ньому підлітки голосно кричали вночі у дворі. Ця реклама не викликала претензій у ФАС, повідомляє Lеnta.ru.
Коментарі