За словами експертів, які обстежували залишки загиблих у катастрофі Ту-154, у командира Ігоря Корогодіна, були зламані пальці рук.
- Очевидно, він до останнього стискав штурвал у надії вивести літак у керований стан, - сказало джерело, близьке до слідства.
Слідство за фактом катастрофи літака Ту-154 "Пулковських авіаліній", яка сталася 22 серпня в Україні поки не визначило остаточну версію трагедії. Однак більшість експертів вважають, що винним був екіпаж.
Російські спеціалісти, аналізуючи дії пілотів Ту-154 і метеоумови, в яких проходив політ, схиляються до того, що до розвитку аварійної ситуації призвело кілька факторів. Як розповіло джерело, близьке до розслідування, перемістившись в коридор, наданий українською стороною, екіпаж Ту-154 зрозумів, що облетіти грозовий фронт по ньому неможливо. У командира Ігоря Корогодіна був вибір: продовжувати зміщатися на схід, порушуючи межу коридору, або розвертатися для того, щоб повернутися в Анапу. Однак він цього не зробив.
Можливо, Корогодін знайшов у фронті просвіт, через який міг проскочити літак. Однак, почавши підйом до просвіту, Ту-154 потрапив у сильну турбулентність, а потім могутній висхідний потік буквально закидав його на допустиму для Ту-154М висоту - 12400 метрів. Очевидно, там і стався, як говорять фахівці, зрив машини в "плоский штопор".
При ударі об ґрунт літак вибухнув не відразу. Тонни гасу, які залишалися в його баках, буквально спінило і викинуло з розбитих баків у вигляді аерозолю. Через пару секунд гасова хмара опустилася на палаючі уламки, і відбувся об"ємний вибух.
На думку експеертів, падіння літака тривало від 8 до 10 хвилин.
- Люди напевно розуміли, що це кінець. І були притомним. За словами експертів, які обстежували залишки загиблих, у командира, наприклад, були зламані пальці рук. Очевидно, він до останнього стискав штурвал у надії вивести літак у керований стан, - сказало джерело.
Катастрофа літака Ту-154 авіакомпанії "Пулково", яка виконувала рейс "Анапа - Санкт-Петербург", трапилася у вівторок, 22 серпня, за 45 км від Донецька, повідомляє Кореспондент.net.
Коментарі