Про це пише "Сегодня" з посиланням на результати перевірок Державного дорожнього науково-дослідного інституту.
Газета пише, що столична влада поки вирішила заборонити по мосту рух вантажівок і готують косметичний ремонт.
За словами начальника главку транспорту Київміськадміністрації Станіслава Гвоздікова, міст проектували тільки для метро, а зараз по ньому їздять і легковички, і - до недавнього часу - вантажівки. При будівництві використовували опори мосту Боша, який стояв на цьому місці з 1925 року.
Оскільки ці опори були ширші, ніж потрібно для тунеля, вирішили пустити там ще і автотранспорт. Нових опор в 60-х роках ніхто не побудував, міст залишився стояти на старих спорудах. Відтоді перехід ніхто серйозно не ремонтував.
Проте, як з"ясувала "Сегодня", міст потрібно терміново ремонтувати, інакше йому залишилося жити від сили три роки. "Минулого року ми провели детальне техніко-інструментальне дослідження і прийшли до висновку, що арочні прольоти, побудовані на совість, ще можуть якось протягнути, а ось більшість бетонних елементів і арматуру час не пощадив. У багатьох місцях прольоти зазнали незворотної корозії", - розповів керівник Державного дорожнього науково-дослідного інституту Петро Коваль.
"Вже зараз потрібно різко зменшити навантаження на міст, обмеживши по ньому рух. Враховуючи стратегічне значення для столиці лінії метро, що проходить по мосту, роботи можна починати, не зупиняючи потягів. Але якщо шляховики затягнуть з початком ремонту, то міст доведеться перекривати повністю!" додав Коваль.
У Київавтодорі заявили, що поки мосту вистачить і заміни асфальту. Як розповів газеті головний інженер корпорації Василь Мельниченко, в найближчі декілька місяців буде підготовлена документація реконструкції верхньої частини мосту. З міського бюджету виділять 3,7 млн грн. До ремонту ж носійних елементів мосту приступлять не раніше 2010 року.
"Провівши свою експертизу, ми прийшли до висновку, що в найгіршому стані знаходиться саме дорожнє полотно. Ми перекладемо гідроізоляцію. Це припинить процес руйнування", - заявив Мельниченко. На час реконструкції рух транспорту повністю перекривати не будуть і працювати обіцяють в основному вночі.
Нагадаємо, кілька днів тому влада Києва заборонила вантажному автотранспорту в"їзд на міст Метро.
За матеріалами Цензор.нет, Сегодня
Коментарі