Ексклюзиви
Понеділок, 09 лютого 2009 13:59

Київські таксобуси так і не відмінили, але засекретили

  Таксобус відрізняється літерою Т, роздрукованою на листі А4 і вивіскою  жовтого кольору
Таксобус відрізняється літерою Т, роздрукованою на листі А4 і вивіскою жовтого кольору

Схоже, керівництво "Київпастрансу" вирішило заробити трохи грошей. Як повідомлялося, 27 січня половина автобусів раптово стали "таксобусами", в яких не діють пільги. Правда, спочатку у них не приймали навіть проїзні, які останнім часом істотно подорожчали, але пізніше схаменулися.

Не дивлячись на те, що Антимонопольний комітет заборонив "Київпастрансу" перетворювати автобуси на маршрутки, в Києві їх не зменшилося.

Як і раніше, кондуктор таксобусу оголошує, що за проїзд платять всі, але тепер не на зупинці, а після того, як автобус поїхав. Особливих відмінних рис, окрім букви "Т" і вивіски жовтого кольору, у "маршрутки" немає.

Крім того, ніде не написано, що в автобусі не діють пільги. За словами кондукторів, забороняє про це писати керівництво.

Хоча кондукторам від цього доводиться нелегко. Пенсіонери, які звикли їздити безкоштовно, вже не виходять мовчки, а лаються і ... навіть пориваються бити кондукторів.

"Що за чудеса, мені пільги дає держава, ніякий Черновецький не має права їх відміняти", - скаржаться пасажири, заходячи до автобусу.

За словами кондуктора таксобусу N51 "Контрактова площа - Червоний хутір" Тамари, таке відбувається постійно.

"І так ось щодня. Іноді доходить до бійки, одного разу декілька пенсіонерів мене трохи побили. Синяків уникнути вдалося, а ось робочий жилет розірвали", - скаржиться кондуктор.

Крім того, багато автобусів "маскуються" під безкоштовні тільки на вихідних. "У години пік, по буднях, ми теж міняємо табличку і їздимо як комерційний автобус", - сказала кондуктор автобуса N69 Галина Мельникова.

За словами працівника "Київпастрансу" Івана Саєнко, таксобуси з"явилися тільки тому, що підприємство близьке до банкрутства.

"Не дивлячись на збільшення вартості проїзду, наше підприємство близьке до банкрутства. Потік пасажирів сильно впав. Кияни втрачають роботу, підприємства закриваються, люди вже нікуди не поспішають. Щоб вижити, довелося перейменовувати автобуси в таксобуси і брати гроші з пільговиків", - говорить Саєнко.

Проте, замгендиректора "Київпастрансу" Сергій Литвинов заявив, що на їх маршрутах таксобусів вже немає, а ті, що їздять - приватні: "Ми їздимо як завжди і возимо всіх пільговиків". Тим часом на таксобусах є значки "Київпастрансу", а усередині вказано, якому автопарку він належить.

За матеріалами Українська правда, Комсомольская правда, Сегодня

Як повідомлялося, у столиці закрили 12 автобусних маршрутів, 8 тролейбусів і два експреси. Натомість "Київпастранс" пустив сотні новеньких таксобусів, в яких проїзні не діють, а потрібно платити, як в маршрутці.

У той же час, АМКУ рекомендував КП "Київпастрансу" не використовувати автобуси під маршрутки.

З 31 січня у столиці діють нові тарифи на проїзд. Відтепер вартість однієї поїздки в метро коштує 1,7 гривні, у наземному транспорті - 1,5 гривні. Але у зв"язку зі зниженням тарифів на перевезення суттєво зросла вартість проїзних квитків.

Gazeta.ua
Зараз ви читаєте новину «Київські таксобуси так і не відмінили, але засекретили ». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише авторизовані користувачі

Голосів: 43262
Голосування Підтримуєте введення біометричного контролю на кордоні з РФ?
  • Підтримую. Тепер потрібно заборонити українцям їздити в Росію
  • Ні, нічого не дасть крім черг на кордоні
  • Потрібно вводити візовий режим
  • Краще заборонити росіянам в'їзд в Україну
  • Це нічого не дасть. Злочинці з РФ все рівно знаходитимуть способи потрапити в Україну
  • Досить повністю припинити транспортне сполучення з РФ
  • Сумнівне рішення. Такий контроль ще більше провокуватиме Росію. Можливе загострення на Сході
Переглянути
Погода