Як розповів головний інженер "Київпастранс" Юрій Бомбандеров, розміри нових вагончиків не зміняться, а ось замість синіх стінок поставлять прозорі скляні з надміцного матеріалу, підлогу залишать металевою. Окрім того, обіцяють відновити всю автоматику і троси.
Поки є декілька компаній, які готові "склепати" потрібні вагони, - серед них німецькі, італійські та чеські. Окрім цього, якщо вдасться змінити правила безпеки, у вагонах зникнуть вагоноводи. Тендер проведуть 10 грудня, вагони повинні бути готові до жовтня наступного року.
Крім того, в реконструкцію входить будівництво нової несучої естакади, заміна освітлення та огорожі, ремонт верхньої та нижньої станцій. Покататися ж в нових вагончиках ми зможемо лише в 2010 році - саме на тоді запланований кінець ремонту.
Нагадаємо, фунікулер з"явився в столиці в 1905-му, і на початку ХХ століття називався Михайлівським механічним підйомником на честь Михайлівського Золотоверхого собору і Михайлівської гори, яку ми тепер звемо Володимирською горою. Спочатку дорога була на 38 метрів коротша, вагон ходив тільки до вулиці Боричев ток, від нього до Контрактової площі можна було доїхати на трамваї.
Окрім Києва, фунікулер існує, наприклад, в Одесі. Щоправда, там він менший, зате в ньому безліч віконець і працює він абсолютно безкоштовно. Зараз підйомник також закритий на ремонт - там оновлюють несучу лінію. Одеський фунікулер - один з перших в Російській імперії. Він з"явився в 1902 році, повідомляє ForUm.
Коментарі