Російська реклама "Аерофлоту" викликала хвилю протестів в Австралії. Місцеві стюардеси звернули увагу на повідомлення про те, що "Аерофлот" виготовив календар з фотографіями напіводягнених стюардес.
"Еротичні рекламні кампанії образливі і піддають бортпровідниць ризику. Такого роду провокаційні рекламні прийоми з використанням стюардес в такому світлі неприпустимі в Австралії і не повинні бути прийнятні де-небудь ще", - стверджує секретар Асоціації бортпровідників Австралії Джо-Енн Девідсон.
Вона звернулася до Відділу цивільної авіації Міжнародної федерації транспорту з проханням про втручання.
Відзначимо, однак, що "Аерофлот" офіційно відхрестився від сумнівного рекламного ходу. Про календар розповідають лише анонімні співробітники авіакомпанії на своєму форумі.
Один зі співробітників "Аерофлоту" привів подробиці фотосесії на форумі. Мовляв, у день зйомок весь персонал ангару, де вони мали проводитися, попросили "не заважати фотохудожникові".
"Природньо, коли суто чоловічий колектив побачив роздягнену даму, був виявлений підвищений інтерес до цієї "творчості" і народ з сусідніх цехів повалив пачками на таке дивне видовище і, зрозуміло, влаштували здалеку свою власну фотосесію на мобільники".
Фотограф попросив працівників залишити ангар і не заважати моделі працювати, на що чоловіки відповіли, що також мають працювати на своєму робочому місці у робочий час. Однак фотомайстер повідомив, що все узгодив з керівництвом.
Керівництво "Аерофлоту" у свою чергу стверджує, що дозволу на таку фотосесію у художника не було.
"У технічному завданні цього фотографа було зазначено, що він буде проводити фотозйомку деталей інтер'єру сучасного лайнера. Про те, що готувалася еротична фотосесія ми нічого не знали", - розповів представник авіакомпанії.
На даний момент за фактом появи цих знімків проводиться службове розслідування.
Коментарі
5