У мережі з'явились фотографії завершення будівництва Бескидського тунелю в Карпатах.
Проект має стратегічне значення для держави – збільшення транзитного потенціалу у вантажних перевезеннях, пише dyvys.info.
Бескидський тунель був готовий вже у жовтні торік. Залишилось прокласти колії та внести його до чинної інфраструктури. Кабельні лінії всіх мереж розтягнули вже на 99%. Зараз триває підключення обладнання.
"Після введення в експлуатацію двоколійного Бескидського тунелю пропускна спроможність, порівняно з одноколійним тунелем, збільшиться з 47 до 100 пар поїздів за добу, а також зросте швидкість курсування поїздів з 40 до 60 кілометрів за годину. Ми завершимо будівництво п'ятого Пан'європейського транспортного коридору (Італія - Словенія - Угорщина - Словаччина - Україна)", – каже Євген Кравцов, в.о. голови правління ПАТ "Укрзалізниця".
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Укрзалізниця завершила будівництво Бескидського тунелю
Новий тунель протяжністю 1822 м матиме 2 колії. Проходить через гору на висоті 781-807 м над рівнем моря. Шар породи над ним досягає 182 м. Вартість проекту - 2,9 млрд грн.
Старий Бескидський тунель побудовали 1886 року. Він одноколійний, вже вичерпав свій експлуатаційний ресурс. Подекуди там протікає вода. Взимку на стелі утворюються бурульки й лід. А це вже небезпечно для поїздів. На перевалі завжди інтенсивний рух, тому закрити його на капітальний ремонт не можна. Відстань між тунелями - 30 м.
Коментарі