3 вересня дочірня компанія Google Alphabet розпочала кампанію протидії дезінформації про українських біженців у Польщі, Словаччині й Чехії.
У рамках кампанії створили серію 90-секундних відеороликів, які покликані "щепити" людей від шкідливого контенту в соціальних мережах, пише Bloomberg.
"Поширення дезінформації стало головною політичною проблемою в Європейському Союзі. Попри санкції ЄС, неправдиві прокремлівські наративи продовжують ширитися Європою", – ідеться в повідомленні.
Ролики показуватимуть у рекламних блоках на YouTube від Google, а також на інших платформах, як-от Twitter, TikTok і Facebook.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Скільки біженців повернуться цьогоріч з Польщі – опитування
Співпрацюючи з Google, психологи з університетів Кембриджа й Брістоля провели дослідження, яке показало, що люди з різними ідеологічними поглядами краще розпізнавали брехню після перегляду коротких, іноді жартівливих відео, які пояснюють загальні засоби пропаганди, зокрема фальшиві дилеми.
Російська Федерація намагається закрити Польщу для біженців з України. Про те, що Кремль силується вбити клин між українцями й поляками, розказав речник міністра-координатора спецслужб Польщі Станіслав Жарин. Російські пропагандисти намагаються переконати поляків, що приймати біженців з України дорого, що це призводить до багатьох проблем. РФ також активно намагається переконати українців, що Польща "небезпечна для іноземців".
Коментарі