"У мене стоять газова плита та котел. По розрахунковій книжці плачу за газ раз на місяць. Видаючи її, в газконторі запевнили, що своєчасно сповіщатимуть про нові тарифи. Недавно прийшла бумажка, що треба доплатити 216,34 грн, бо тариф вищий. Я тільки через 10 місяців дізнався про підвищення тарифу. Чи мали право вони так довго не повідомляти?"
Запитує Сергій Толмачов із с. Забарівка
Корюківського р-ну
Чернігівської обл.
Відповідає Олександр Кротенко, 24 роки,
радник юридичної компанії "Корпорейтлоусервіс".
— Справді, газопостачальне підприємство повинно завчасно повідомляти про зміну тарифу та розмір нових платежів. Але довести, що вам невчасно повідомили, практично неможливо. Адже повідомлення, як правило, приносять майстри газових дільниць. Ніяких відміток про дату вручення не ставлять.
Єдине, що ви можете зробити, — поскаржитися керівнику газконтори. Він може винести догану недбалим працівникам. Можливо, їм зменшать або скасують премію. Але за спожитий газ вам доведеться доплатити. Бо тарифи затверджує Національна комісія з регулювання електроенергетики. Вони діють із дня, визначеного нею.
Коментарі