Італійський виробник спорткарівFerrari офіційно виходить на український ринок.
Компанія Ferrari, що входить до автомобільної групи Fiat, оголосила конкурс на право офіційно продавати її автомобілі на українському ринку. Про це повідомили в компанії "Модена Авто", яка також претендує отримати статус дилера Ferrari.
Зараз "Модена Авто" є ексклюзивним дистриб"ютором марки Maserati, яка, як і Ferrari, входить до концерну Fiat. За словами керівника відділу маркетингу "Модена Авто" Ірини Григор"євої, її компанія вже давно добивається від Ferrari прав представляти марку в Україні, і, безумовно, рада повідомленню про конкурс.
"Ім"я компанії, що перемогла, сподіваємося дізнатися в найближчі тижні", - сказала вона.
Але "Модена Авто" доведеться змагатися за право представляти Ferrari з найбільшим гравцем українського авторинку, корпорацією "УкрАвто", підконтрольною Таріелу Васадзе.
"УкрАвто" також бере участь в конкурсі і, за словами начальника департаменту маркетингових комунікацій компанії Ірини Міхальової, готова запропонувати Ferrari "високоякісний сервіс, автосалон в центрі Києва і досвід в просуванні автомобілів преміум-класу". ("УкрАвто" є імпортером Mercedes-benz.)
Раніше саме відсутність належного рівня сервісу, а також незадовільна якість доріг призвела до відмови Ferrari розвивати продажі в Східній Європі. Зараз же ринок країн Східної Європи в Ferrari вважають перспективним - в Росії компанія готується відкрити повноцінне представництво.
Втім, почесний президент автокорпорації "АІС", народний депутат Дмитро Святаш упевнений, що для автомобілів такого класу в Україні ще не прийшов час.
"Ціни на Ferrari починаються з 300 тисяч доларів, а найпопулярніші моделі коштуєть близько мільйона доларів, так що їх продажі в Україні обчислюватимуться одиницями. Подивіться, де розташовані головні представництва Ferrari, - в регіонах поблизу Монте-Карло, в Каліфорнії і Лас-Вегасі", - сказав він. Слова Святаша підтверджують результати роботи російського імпортера Ferrari - компанії Mercury. Минулого року, який був піковим для російського ринку, вона продала близько 50 автомобілів.
У тому, що партнерство з Ferrari дасть українській компанії насамперед іміджеві плоди, упевнений гендиректор Autoconsulting Олег Омельницький. "Витрати, які український партнер повинен буде вкласти у відкриття салонів, рекламну кампанію і сервісне обслуговування, окупляться ще дуже не скоро. Але ця компанія зможе заявити, що користується довірою Ferrari, а це на автомобільному світі дорогого коштує", - відзначив експерт.
Компанія Scuderia Ferrari почала діяльність 1928 року з виробництва гоночних автомобілів. 1947 року оновлена Ferrari S.p.A. вийшла на ринок легкових автомобілів люкс-класу. Всесвітньо відома успіхами своїх болідів в гонках Formula 1, компанія успішна і в автобізнесі: у 2008 році Ferrari S.p.A продала 6,5 тисяч автомобілів, отримавши прибуток у розмірі 339 мільйонів євро. Штаб-квартира і фабрика компанії знаходяться в містечку Маранелло на півночі Італії.
Оббіг компанії в 2007 році склав 1,67 мільярда євро, в 2008 - 1,92 мільярда євро. 93,4% компаній зараз належить концерну Fiat.
За матеріалом Дело
Коментарі