Сам факт підписання угоди про спільний авіапростір з Європейським союзом не є самоціллю. Тому є декілька ключових моментів, які стримують переговорний процес.
Про це на "круглому столі", присвяченому інтеграції українського неба у спільний авіапростір, заявив завідуючий відділом торгово-економічного співробітництва с ЄС администрации президента Леонид Пирожков.
"Переговори щодо приєднання до спільного авіапростору тривають з 2007 року. Ще не повністю узгоджена документація щодо українських і європейських конструкцій повітряних суден, двигунів та повітряних гвинтів. А найголовнішим моментом, пов'язаним із зацікавленістю пасажирів, є лібералізація візового режиму. Це питання не має розглядатися окремо", - наголосив він.
За його словами, Україна сьогодні перебуває на стадії завершення обговорення з Європою законодавчої бази щодо лібералізації візового режиму.
ФОТОРЕПОРТАЖ: У Вінниці показали українські літаки "Дельфін" та "Фермер-300"
"Ми сподіваємося, що у найближчому майбутньому перейдемо до наступної, авіаційної фази", - сказав представник адміністрації президента.
У свою чергу перший заступник гендиректора аеропорту "Жуляни" Олег Петровський зазначив, що проходження українцями візового режиму при польотах в Європу свідчить про дискримінаційне ставлення до наших пасажирам.
"Виходить, наші пасажири мають набагато більші витрати на подорож до Європи через вартість візи. У переговорах треба ставити питання про те, що пасажири мають бути приведені в рівні умови, аби українських пасажир був так само захищений, як і європейський", - наголосив Петровський.
Коментарі
3