Голова Державної служби з лікарських засобів України Олексій Соловйов заявив, що український пацієнт переплачує гроші за ліки через рекламу. Про це він повідомив в ефірі "5 каналу".
"Об'єм фармацевтичного ринку нашої країни складає 31 мільярд гривень. Іноземні фармацевтичні компанії лише на центральних телевізійних каналах витратили на рекламу за минулий рік три мільярди гривень – це фактично десять відсотків вартості", - підкреслив він. Водночас, він додав, що "наш пацієнт переплачує лише тому, що він платить за рекламу на телебаченні. Плюс щодо питань до промоції. Вони ніяк в нашій крані жодним чином не врегульовані".
Нагадаємо, член Тимчасової слідчої комісії Верховної Ради України з питань розслідування діяльності Міністерства охорони здоров'я України, народний депутат від "Батьківщини" Павло Петренко розповів про причини завищених цін на ліки в Україні. Основною причиною він назвав корупцію в МОЗ: "МОЗ робить паралельну реєстрацію медпрепаратів, яка в принципі і складає основну корупційну складову, тому що для того, щоби зареєструвати в Україні якийсь препарат — потрібно близько року, аби пройти всі перевірки з боку МОЗу. За неофіційною інформацією це доволі великі кошти, які витрачають фармацевтичні компанії, які потім перекладають ці витрати на простого українця".
Коментарі
5