Компанія Eternal Image уклала контракт з головною бейсбольною лігою США на виробництво похоронних атрибутів з клубною символікою.
Знайти останній притулок в труні або, прикрашеній емблемою улюбленого бейсбольного клубу мають можливість поки тільки уболівальники 6 найбільш популярних команд MLB. У майбутньому планується "охопити весь сегмент ринку", а потім, якщо справи підуть в гору, запропонувати свої послуги фанатам, чиї серця належать NASCAR, NHL і NFL.
Представник Eternal Image Клінт Мітич повідомив, що з червня цього року фірма отримала вже майже 1000 замовлень від уболівальників.
Поки виготовлено лише декілька зразків, масове виробництво яких буде приурочено до початку сезону 2007 року. Продукцію планується забезпечити табличкою з наступним написом: "MLB офіційно визнає (ім"я покійного) як довічного уболівальника (назва команди)".
Похоронна індустрія США, чий оборот досягає $11 мільярдів на рік, пропонує й індивідуальні контракти - наприклад труни в стилі Harley Davidson, повідомляє NEWSru.com.




















Коментарі