Щорічно 21 листопада в Україні відзначають Всесвітній день телебачення, який був встановлений Генеральною Асамблеєю ООН ще у 1996 році. Українські медіа і усі причетні до цього свята відзначають цей день по-різному. Проте сама Організація Об'єднаних Націй відзначає, що цей День має бути, насамперед, присвяченими таким проблемам, як мир, безпека, економічний і соціальний розвиток та розширення культурного обміну.
Так нагоди Всесвітнього дня телебачення, на минулому тижні Благодійний фонд "Зимородок" за підтримки ювелірної компанії "В2В Jewelry" організували для вихованців спеціальної школи-інтернату №12 Дарницької району у місті Києві пізнавальний тур у невідомий світ телебачення. Для школярів була організована екскурсія на "телеканал 112", де учні охоче спілкувалися з представниками медіа й вивчали тонкощі цього напряму, адже школярі 9-тих класів вже задумуються про свою майбутню професію.
Волонтери фонду спільно з "В2В Jewelry" постійно опікуються спеціальними дитячими закладами, щоб підтримати молоде покоління, адже "насамперед, вони - це і наше спільне з вами майбутнє" - говорить представниця фонду Горчакова Наталія. Тому й питання профорієнтації в БФ "Зимородок" та "В2В Jewelry" важають одним із над важливих, яке на жаль, зараз в сучасній Україні є досить проблемним. Як зазначає сам керівник ювелірної компанії "В2В Jewelry" - Микола Гонта, "щоб стати успішним і жити у достатку, кожному потрібна підтримка або іноді й просто порада, і такі справи завжди мотивують".
Для багатьох телебачення – це джерело інформації і можливість провести дозвілля за переглядом улюбленних телепередач. Проте, що відбувається по той бік екрану знають далеко не всі. Адже на телебаченні працюють не лише журналісти, а й безліч інших спеціалістів – оператори, монтажери, сценаристи, продюссери та ще багато тих, які лишаються позакадром. Тому у світі повних інформаційних можливостей молодь має вчитися використовувати їх повноцінно, а ми якщо маємо змогу, то тільки раді це підтримати і маємо надію, що такі заходи дійсно можуть позитивно вплинути на майбутнє хоча б однієї дитини - підкреслив Микола Гонта (керівник "В2В Jewelry").
Школярі залишися у захваті і відкрили для себе багато нового, про що вони поділилися з організаторами свого телевізійного туру. Представники БФ "Зимородок" та ювелірна компанія "В2В Jewelry" вдячні, що українське телебачення завжди підтримує правильні соціальні ініціативи та допомагає робити, на перший погляд такі невеликі, але добрі справи.
Коментарі