Ексклюзиви
понеділок, 06 грудня 2010 12:31

Археологи знайшли священні камені інків (ФОТО)

Вперше у сучасній історії археологи виявили найбільші реліквії цивілізації американських інків - три Священних камені предків. Камені, знайдені групою британських вчених, здійснювали, за переказами, зв'язок між реальним і потойбічним світом.

Згадки про Священні камені інків містяться в хроніках іспанських завойовників Америки, що датуються XVI століттям. Вони мали конусоподібну форму та цінувалися дорожче за золото та інші коштовності.

Камені використовувалися інками в найурочистіших випадках, так як через них здійснювалась, на їхню думку, зв'язок людей з верховним божеством. Проте до сьогоднішнього дня ніколи не вдавалося виявити ці священні предмети.

Зараз британські вчені змогли знайти їх в перуанських Андах. Розкопки велися у високогірному містечку Інгапірка Вамінан - на місці, де колись розташовувався церемоніальний майданчик. Камені були закопані на глибині 2,5 метрів під жертовником.

Саме там їх і виявила експедиція співробітників трьох британських університетів та Британського музею, повідомляє ИТАР-ТАСС з посиланням на публікацію в лондонському тижневику The Observer.

"Це справжня наукова і культурна сенсація. Йдеться про унікальні відкриття і унікальні об'єкти", - заявив один з учених, які брали участь в розкопках, професор Колін Макеван.

Він повідомив, що знайдені Священні камені - це оброблений особливим чином білий і червоний андезит (вулканічна гірська порода, що нагадує граніт).

Зараз ви читаєте новину «Археологи знайшли священні камені інків (ФОТО)». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua