
Стан автошляхів в Україні продовжує бути жахливим. Наприклад, аби подолати 120-кілометрову відстань між Львовом та Івано-Франківськом водії мусять їхати максимум зі швидкістю 30 км\год.
Зокрема, як розповів в ефірі 5 каналу письменник і журналіст Олег Криштопа, він добирався машиною з Києва до Івано-Франківська 12 годин.
"Я поїхав додому до батьків з Києва до Івано-Франківська. Вирішив їхати через Львів. Траса Київ-Чоп до Львова — це приблизно 535 км. Я її проїхав за 7 годин. А далі невеличкий шматок дороги Львів-Івано-Франківськ через Бібрку — це 120 км. Він зайняв у мене 5 годин дороги", - зазначив Криштопа.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: "Досягнення" Укравтодору: 30 тисяч км латаних доріг і тяжка праця без вихідних
Він уточнив, що їхав переважно на першій та другій передачах.
"Був маленький виняток з усієї дороги — в одному селі, де виграли грант, від знаку до знаку проклали чудову дорогу. Решта ж дороги — це виїжджаєш на узбіччя, на першій передачі провалюєшся в яму", - поскаржився журналіст.
За його словами, ями на автошляху глибокі, з гострими краями.
"Тому довелось усі чотири диски вирівнювати, тому що вони були усі погнуті", - додав Криштопа.
Коментарі
10Черкасская область это сплошное поле боя! Например, с Киева до знака Черкасская область (примерно 110 км) можно доехать за час (со скоростю 100-110 км/час). А участок по Черкасской области в длинну 30 км проезжаю за 50 минут.
Потерпите,будет ещё хуже!Денег на дороги в этом году дали в два раза меньше (Ивано-Франковская обл. конкретно), а направления (дорог нет!) все убиты.Такое положения во всех сферах жизни в Украине,просто дороги-это мы видим.Спасибо "хозяйственникам" из ПР!
Трасса с Межгорья в Киев, в идеальном состоянии, а больше им и не надо, для царя дорогу построили а холопам зачем. Вместо того чтобы делать дороги они строят стадионы для одного матча, там же можно отмыть бабла, а на дорогах уже заработали.
Запитання.? Сахар навчились суки робити із хімії. Асфальт тільки із моськовського бітума. Да падли . Хто ж фінансує орду ?
Дорожникам заборгували заробітню плату за пів-року і не фінансують . Все для покращання життя в Україні. Комунальників забули і дурку включили чому грязь і сміття.
"Був маленький виняток з усієї дороги — в одному селі, де виграли грант, від знаку до знаку проклали чудову дорогу." -
Так і є, село Підкамінь, Рогатинського району ()
На западной украине нет дорожных организаций? Может там не меют варить асфальт? Може местные власти снова обвинят донецких в том,что у них нет дорог?
Спецом для вас баранів регоАНАЛЬних-За останні два роки влада забрала в місцевих рад важливі надходження.Про це в інтерв'ю "Газеті по-українські" розповів мер Збаража на Тернопільщині Михайло Бочаров(до речі регіонал)."Спочатку адмінштрафи — ті, які виписували даїшники водіям. У нас було 200 тисяч гривень на рік — непогана сума. Транспортний податок — 350 тисяч. Вистачало, щоб центральні вулиці тримати без ям і на бокових щось робити. Тепер держава визначає, які вулиці в місті ремонтувати і хто це робитиме. Останній раз ямковий ремонт у нас робила фірма з Черкас. Що, ближче не було кому? Таких доріг, як цього року — ніколи не було.Торік, нібито до 800-річчя Збаража, виділили півтора мільйона на новий водогін у місті.
Розпоряджалася адміністрація. Взяли фірму друзів заступника губернатора. Вони 400 тисяч на пісок списали, а труби закидали щебенем і бордюрами. Будинки так до водогону і не підключили. Ми звернулися в КРУ. Був суд. Так прокуратура, без участі мерії, уклала з виконавцями мирову угоду. Це ж вакханалія, суцільний бардак", - зауважив він.А це все представники ПР.А у вас на ДАУНбасі дороги є?Правильна відповідь-ніколи і не було,хотя бабла виділяється на цей депресивний регіон неміряно.
верт, да раскрадают западно-украинские власти выделенные на дороги деньги. Та они Украину любят.