Для визначення "Ідеального автомобіля" фахівці провели серію інтерв"ю водіїв спеціально зібраних у фокус-групи. У опитуванні брали участь близько 24 тисяч осіб, що купили свої автомобілі у період з вересня по грудень 2006 року. У ході бесіди вони пропонували людям відповісти на ряд питань пов"язаних з різними параметрами їх машини.
За підсумками опитувань було складено рейтинг з 25 ідеальних машин, кожен переможець представив певний сегмент авторинку. Для зручності автомобілі розбили на дві категорії: одну групу представляли легковики, а іншу минивени, позашляховики і пікапи.
Кращий "командний" результат в рейтингу AutoPacific показали американські машини, які останнім часом повертають симпатії співвітчизників.
Mercury Montego
Відразу дванадцять автомобілів із США стали кращими в своїх категоріях. Так, Mercury Grand Marquis переміг в номінації великий представницький автомобіль, інша модель "Меркюрі" – Montego була названа ідеальною в категорії великий седан. Серед среднього розміру люксових седанів кращим став Lincoln MKZ. У схожій номінації, але без приставки люкс першим став Saturn Aura.
<>Lincoln MKZ
Найідеальнішим автомобілем серед машин із спортивним "щепленням" визнали нові Ford Mustang. Проте лідерство "Мустанга" не було однозначним, за підсумками опитування маленькі Volkswagen Eos розділили перемогу з "американцем". Така ж історія відбулася і в номінації великої SUV, тільки цього разу між двома американськими "важкоатлетами": Ford Expedition і Chevrolet Suburban. Ідеальним кросовером з приставкою преміум став Ford Edge.
Традиційно сильні у "джипах" американці узяли більшість перемог у класі великих позашляховиків.
Найідеальнішим люксовим SUV став величезний перевізник арабських шейхів Lincoln MKX. Залишив конкурентів позаду і кросовер Ford Explorer.
Проте європейські виробники не залишилися у боргу – їм вдалося завоювати одну з найпрестижніших категорій у рейтингу, люксовий автомобіль преміум-класу. Це зробили німці з Mercedes-Benz з великим седаном S-Class.
Mercedes-Benz S-Class
Відразу дві моделі компанії Porsche завоювали титул "ідеальний автомобіль". У категорії ідеальний спортивний автомобіль переміг Porsche Boxster. Його дорожчий побратим – Porsche Cayman, лідирував у заліку люксових спорткарів.З люксових європейських позашляховиків тільки Range Rover став ідеальним для американців. У категорії іміджеве компактне авто рейтинг очолила Audi A3.
Непогано себе показав японський автопром, узявши п"ять нагород. Філіал Nissan компанія Infiniti з моделлю G35 завоювала любов американців в категорії доступне люксовое авто. Найекономічнішим "ідеалом" американці вважають Toyota Yaris. Також японці зуміли трохи посунути американців у їх улюбленій дисципліні – пікапи. "Ніссановський" виходець з "Тартара" з ім"ям "Титан" став кращим серед помірно важких пікапів. А першими серед компактних і середнього розміру SUV назвали Suzuki Grand Vitara і Honda CR-V відповідно.
Infiniti G35
Корейські виробники в рейтингу AutoPacific були представлені тільки компанією Hyundai. Це не перешкодило корейцям отримати чотири місця в списку найідеальніших машин і виграти у одному з найпопулярніших класів автомобілів – мінівени. Переміг у цьому сегменті Hyundai Entourage. Найкращим з доступних седанів преміум-класу став NF. А серед доступних невеликих машин перемогли позашляховик Tucson і седан Elantra, повідомляє Газета.Ru.
Коментарі