Абоненти мережі Kyivstar, у якій 12 грудня стався масштабний збій, не можуть скористатися послугою національного роумінгу, щоб перейти на інших операторів.
Ця послуга не працює через те, що Kyivstar не може передати інформацію про своїх абонентів мережам інших операторів внаслідок загального технічного збою. Про це у коментарі hromadske повідомили у Мінцифри.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Що робити, якщо у вас вкрали смартфон: поради спеціалістів
Там зазначили, що це тимчасова проблема, над якою активно працюють всі спеціалісти компанії Kyivstar, щоб знову повернути звʼязок своїм абонентам. Найближчим часом вони відновлять надання послуг.
"Після розв'язання поточної проблеми ми обговоримо з усіма мобільними операторами, як надалі можна вберегтись від аналогічних ситуацій та захистити користувачів від неочікуваних проблем зі звʼязком", - наголосили в Мінцифри.
Вранці 12 грудня користувачі повідомили про масштабний збій в роботі національного телеком-оператора Kyivstar. Офіційний сайт також не працював. Абоненти повідомляють про відсутність мережі та інтернету.
Складнощі зі зв'язком спостерігаються по всій країні. Також клієнти не можуть зайти в застосунок. Гаряча лінія підтримки оператора перевантажена.
Коментарі