За словами машиністів московського метро, 90% вагонів метро можуть просто розвалитися на повному ході. Але на вирішення цих проблем у Московського метрополітену немає грошей.
Наприкінці 2005 року голова профспілки Світлана Разіна заявила, що 90% рухомого складу мають тріщини в колісних парах і можуть розвалитися на повному ходу.
- Ми довго мовчали, - заявила Разіна, - але коли випадки серйозних порушень стали звичайною справою, і це стало загрожувати життю і пасажирів, і працівників метро, ми виступили відкрито.
За її даними, 96% головних вагонів серії N1714 мали тріщини в шкворневій балці рами візка, що сполучає колісну пару. Кожен вагон оснащений двома такими візками.
За словами Разіної, замість заміни небезпечних вагонів адміністрація метро випустила інструкцію, згідно якої техніки повинні були заварювати тріщини. Проте, це не вирішує проблеми, оскільки через зварювальні роботи рами візків перекошуються.
Наслідки такого зносу вже почали виявлятися. Як говорять машиністи, в 2005 році в московському метро були півтора десятки аварій через знос устаткування. Нещодавно в депо "Північне" два потяги на ходу втратили двигун і редуктор. На початку квітня вагони стали чіпляти бордюри платформ. Одного разу це сталося на Арбатсько-Покровській лінії, і п"ять разів - на Фільовській.
Машиністи, знаючи про несправності потягів, все-таки виводять їх на лінії, пояснюючи це тиском з боку керівництва.
- Якщо підеш проти вимог керівництва, можеш не пройти щорічну атестацію, позбутися премії або отримати талон адміністративного попередження. Все це впливає на кар"єру і зарплату машиністів, тому багато хто вважає за краще робити те, що вимагає адміністрація, - сказав машиніст і керівник профкому депо "Владикіно" Валерій Собачкін.
Замість 6 годин, машиністи працюють на маршрутах по вісім з половиною. У результаті машиністи, стомлюються, у них сповільнюється реакція.
- У кабінах вентиляція відсутня, буває так жарко, що порошкові вогнегасники, що висять над головами машиністів, вибухають, реагуючи як на пожежу, - повідомив Собачкін.
Начальник Московського метрополітену Дмитро Гаєв повідомив, що застарілий пересувний склад метро міняється на новий "не так скоро, але поступово".
У цілому щорічно проводиться заміна і модернізація 120-150 вагонів. Якщо такі темпи збережуться, то весь парк метрополітену, що складається з 4,5 тисяч вагонів, повністю модернізують лише до 2036 року, повідомляють Московские новости.





















Коментарі