Минулого тижня журі із 25 експертів-журналістів випробували машини-претенденти на звання "Автомобіль року 2021". Тест-драйви відбулися саме 10 моделей-фіналістів, серед яких оберуть переможців.
Gazeta.ua пропонує ознайомитися із 5 легковими претендентами на звання "Легковий автомобіль 2021".
Audi A4
Це рейстайлінгова версія німецького седана. Тестова машина оснащена 2-літровим турбодизелем на 204 кінські сили. Виглядає А4 впізнавано - cтримано й динамічно. Інакшою стала лицева частина, ліхтарі й фари.
Салон у машини просторий і комфортабельний. На високому рівні ергономіка - легко знайти будь-які важелі та перемикачі. Приємно, що чимало фізичних кнопок. Встановлено зручний важіль коробки передач. А також - нову мультимедійну систему із великим монітором і голосовим управлінням.
Передні сидіння подібні на спортивні - із розвинутою бічною підтримкою і змогою подовжити подушку.
204-сильний турбодизель тягне автомобіль добре. Рульове керування машини - гостре. Провокує на активну їзду. Під час помітна хороша шумоізоляція й пружна підвіска. Приємно користуватися селектором коробки передач і легко знайти вдале положення у водійському кріслі.
Citroen C3
Це оновлений французький хетчбек. Інакше стала виглядати передня частина машини і елементи силуету. А саме змінився дизайн пластикової накладки "ейрбемп".
Салон машини оригінальний і водночас функціональний. На картах дверей встановлені ручки у формі пасочків, незвичної форми дифлектори повітря на торпеді, є вставки кольору кузова машини.
В салоні оновленої версії з'явилися нові елементи оздоблення й крісла. Сидіння нагадують крісла моделі "Кактус". Вони мають у своїй основі спеціальну піну, яка створює ефект сидіння у домашніх кріслах.
Тестова машина оснащена бензиновим двигуном об'ємом 1,2 літра з турбованим двигуном і автоматичною коробкою передач.
Керувати машиною легко. Можна звикнути за кілька хвилин. Добре відчуваються габарити машини, у С3 чудовий огляд із водійського місця.
Mercedes-Benz E-Class
У фінал конкурсу потрапив саме плагін-гібрид оновленої моделі. Продають її в Україні з минулого року. По-іншому стала виглядати лицева частина машини, задні ліхтарі та елементи салону. У нього нове кермо із сенсорними кнопками, нова мультимедійну систему із голосовим управлінням.
Автомобіль оснащений дизельним і електричним двигуном. Завдяки такій технології машина може споживати близько 6 літрів на 100 кілометрів шляху.
Стартує машина дуже тихо. На електротязі долає близько 50 км залежно від стилю водіння. Під час їзди на панелі приладів виводиться інформація про роботу двигунів і режим їзди.
Сумарна потужність машини - 306 кінських сил. Під час водіння відчувається запас потужності легковика.
Porsche Taycan
Це перший серійний електромобіль марки. Цікаво, що кузов машини має найкращу аеродинаміку в історії виробника Porsche - Сх 0,22 коефіцієнту опору повітрю. За конструкцією машина має акумуляторні батареї, розміщені в підлозі. Завдяки таким конструктивним рішенням у моделі два багажники - спереду та позаду.
У рух електромобіль приводить два електродвигуни максимальною сумарною потужністю у 571 кінську силу. На задній вісі встановлена двоступенева трансмісія.
Номінальна ємність акумулятора - 93,4 кВт/годин.
Бортова напруга в Taycan - аж 800 вольт. Для порівняння, у інших електрокарах - 300-400. Це зробили для того, аби машина швидше заряджалася і не мала надмірно товстих дротів
Taycan можна зарядити чотирма способами - від звичайної побутової розетки за понад 9 годин до 100%, від зарядних станцій на наших заправках і в торговельних центрах за 2-3 години, і за 10 хвилин на спеціалізованих станціях Porsche. Саме остання опція робить цю модель революційною в багатьох планах.
Skoda Octavia
Машина має абсолютно новий кузов. Вона стала ширшою, має трохи змінений, більш агресивний, стиль. Тестова машина має кузов ліфтбек і традиційно великий багажник - на 600 літрів.
Салон став просторіший. Машина має дорогі оздоблювальні матеріали, як у на клас вищої моделі. Панель приладів - цифрова. Може відображати показники навігатора й попередження. Замість важеля коробки передач встановили селектор, подібний на тумблер. Ним зручно користуватися.
Керувати "Октавією" - приємно. Вона має у міру гостре кермо, пружну підвіску й динамічний розгін. Шумоізоляція стала кращою, ніж у попередніх поколінь цієї моделі.
Коментарі