Громадяни Китаю за тиждень травневих свят витратять близько $5 мільярдів, повідомило держуправління КНР з туризму.
З кінця 90-х років ХХ століття в Китаї перший тиждень травня (а також перший тиждень жовтня і тиждень святкування Нового року за місячним календарем) оголошується вихідним. Жителі країни масово відправляються в туристичні поїздки, ходять по магазинах і ресторанах.
За прогнозами, цього року під час "золотого" травневого тижня (з 1 по 7 травня) китайські туристи зроблять 120 мільйонів поїздок. За ці дні вони витратять близько 40 мільярдів юанів ($5 мільярдів).
Під час першого "золотого" тижня в жовтні 1999 року китайські туристи зробили 28 мільйонів поїздок і витратили 14,1 мільярда юанів ($1,62 мільярда). З 1999 року за всі "золоті" тижні китайці витратили понад $70 мільярдів.
У Китаї вважають, що подібний туристичний бум сприятливо позначається на розвитку національної економіки. У великих містах індустрія туризму, відпочинку і розваг вже перетворилася на один з локомотивів економічного розвитку, говорить експерт Академії суспільних наук КНР Ян Шенмін.
До середини 90-х років ХХ століття в Китаї був 6-денний робочий тиждень. "Довгі" вихідні були лише кілька разів на рік.
Тепер, якщо порахувати всі вихідні і свята за рік, то вийде, що китайці відпочивають 114 днів на рік.
Помітно більше туристів з КНР виїжджає за кордон. У 2005 році в турпоїздки в зарубіжні країни виїхало 31 мільйон чоловік, що перетворило Китай на найбільшого "експортера" туристів в Азії, повідомляють РИА Новости.
Коментарі