Київводоканал попередив киян про помилкові борги у платіжках за жовтень.
Про це компанія повідомила на сайті міськадміністрації.
"Через технічну затримку інформації про оплату послуг за квитанціями Київводоканалу у відділеннях Ощадбанку у жовтні частина коштів своєчасно не врахована. Відтак у квитанціях за жовтень може бути помилково вказаний борг за минулий місяць", - йдеться в повідомленні.
У Київводоканалі пообіцяли автоматично виправити помилку. Сплачені кошти - врахувати. У грудні мають розіслати жителям квитанції із правильними нарахуваннями – без боргу.
Цього ж місяця послуги за жовтневими квитанціями Київводоканал закликає сплачувати без урахування помилкового боргу.
За додатковою консультацією пропонують звертатись до контакт-центру за телефоном: 202-02-02.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Киян сповіщатимуть про рахунки за комуналку через SMS
Із 1 грудня Ощадбанк установлює комісію за проведення комунальних платежів у касі - 3 грн.
Коментарі